пʼятницю, 4 квітня 2014 р.

Як можна знайти роботу

Знайти роботу інколи справжня проблема, особливо коли ти щойно закінчив універ - без досвіду, без розуміння куди далі, лише папірець під назвою "диплом".
Свого часу я зрозумів, що в маленькому містечку типу Нововолинська робота є лише на шахті, але туди попасти треба дати хабар, і ще й можна просто загинути під час робочого процесу.
Тому я і поступив в один із столичних університетів.

Навчання закінчилось і потрібно було шукати роботу. Я почав з того, які кадри на ринку найдифіцитніші і де платять багато грошей :) Отже спробую звести це в послідовні кроки:
1. Проаналізувати вакансії на сайтах роботи.
    Я особисто користуюсь такими: Work.ua, Job.ua тощо.
2. Визначитись ким би хотіли працювати.
    Тут слід враховувати спеціалізацію по вищій освіті, але знаючи з власного досвіду інколи       взагалі роботодавці не запитують про диплом :)
3. Зберегти 5-10 пропозицій роботи на комп'ютер чи простіше гугл докс.
     Я виписував позицію QA engineer, причому тут брав як Junior так і Lead.
4. Виписати з цих пропозицій необхідні навички і вміння.
    Якщо це наприклад робота програмістом - виписуємо знання SVN, GIT, фреймворків, тощо.
5. Обновляємо (якщо є) створюємо (якщо немає) резюме куди заносими виписані нами навички і вміння.
6. Вчимо занесені в резюме навички і вміння - найважча частина :)

Ви скажете "Як так вчимо, їх жеж треба набути з досвідом тощо".
Фіг там, скажу я Вам :))
В нас є велика сила і перевага ніж могла би бути в наших предків - це інтернет :)

Беремо по порядку навичку №1, вбиваємо в пошук гугла і ... вчимо, розбираємо, аналізуємо.
Все просто і водночас складно тому що я особисто люблю вчитися і розвиватися і для мене в кайф це робити.

В результаті Ви приблизно матимете:
1. Резюме, яке підходитиме на обрану вами вакансію.
2. Вивчені Вами навички, які потрібні для роботодавця.

Залишиться тільки розсилати систематично щодня резюме на відкритті вакансії.  

Немає коментарів:

Дописати коментар