четвер, 21 листопада 2013 р.

Рок Феллоу
     

Рок Феллоу - це співак, поет, композитор, письменник і лідер гурту "МАНІФЕСТ".

Після нещасного випадку в особистому житті (Феллоу змушений був вигнати Віскаса з квартири) - вирішив повністю присвятити себе репу.

"Спочатку я писав вірші тільки про свиней" - каже музикант, - але після трагедіі з Віскасом - весь світ ніби перевернувся з ніг на голову.
Я став зауважувати речі, на які ніколи раніше не звертав уваги і дивитися почав теж по іншому".

Фрагмент з інтерв'ю: 
- А що саме це за речі?

- Ну по перше я побачив, що ключ від вхідних дверей засовується не вертикально, а горизонтально.

- І що це значить?

- Це значить, що ключ має спеціальне захисне напилення, завдяки чому замок більш надійніший.

- Так, цікаво. А що ще Ви помітили?

- По друге я помітив, що став краще висипатися.

- Хм . . . (авт. дійсно, проблема недосипання це проблема глобального характеру)

- Так, так, серйозно! Ну а ще дивна штука, магія якась, точно кажу . . . я помітив під ліжком свою рожеву шкарпеткууу :)
Уявляєтее?:)

Журналіст здивовано:
- І . . . ?

- Ну я за цю шкарпетку Сашку - електрика відпиздив колись - ще як в гуртожитку жив. А вона оказується тут під ліжком лежала.

- А, так Ви в гуртожитку живете?

- Ні, ні, Ви що, борони Господи (хреститься). Я киівський вже (посміхається).

- Ви одружилися на киянці?

- Ну . . . не те шоб . . .

- Ви купили квартиру?

- Та ну . . . як сказати

- А Ви одружилися на киянці і іі батьки . . . Вам . . . 

- Та нє, нє ладно не на киянці, ми знімаємо хату на Троєщині, але я вже тут довго тому я киівський. Всьооо! Крапка.

- Ок. І останнє запитання: Ви сказали, що почали дивитися по іншому. Що це значить?

- Ну як, шо? Почав дивитись по іншому: раніше я жив на КПІ, а тепер на Троєщині - раніше я дивився вперед з гордо піднятою головою, а зараз примружую очі і погляд з під-лоба.

- А зрозуміло. Чи будуть в Вас якісь поради чи побажання фанатам?

- Так будуть. Хочу в Новому році багато грошей, горний вєлік і шапку вушанку - вуха мерзнуть трохи.

- . . . і ?
- . . . а і щоб всі слухали мою творчість, а як ні, то буду писати про вас всіх пісні з матюками. Всьо.

- Добре, дякуємо за інтерв'ю. В студіі був Рок Феллоу.

  більше

Немає коментарів:

Дописати коментар