вівторок, 7 квітня 2015 р.

Хата з краю

Моя хата з краю, моя хата з краю
Я нікого не бачив і нічого не знаю
Хата моя з краю, моя хата з краю
У ній я сиджу тихенько і не висуваюсь
Хата моя з краю, моя хата з краю
Я нікого не бачив і нічого не знаю
Моя хата з краю, хата моя з краю
У ній я сиджу тихенько і не висуваюсь

Якщо війна, якась біда
Заникаюся в хаті завжди я
Ні дощ, ні сніг я не боюсь
Через вікно у шапці з них сміюсь
Якщо нападуть бджоли, скажені корови
Пацюки чорнобильські чи просто носороги
У дупі я іх маю, бо в хаті завісаю
Нікого не лякаюсь, і пісеньку співаю
В носі кулупаюсь, дурака валяю
На іксбоксі граю, каву попиваю
Без трусів по хаті бігаю, стрибаю
І загалом прекрасно, пречудово почуваюсь

Хата моя з краю, моя хата з краю
Я нікого не бачив і нічого не знаю
Хата моя з краю, моя хата з краю
У ній я сиджу тихенько і не висуваюсь
Хата моя з краю, моя хата з краю
Якщо війна настане в хаті я сховаюсь
Хата моя з краю, моя хата з краю
Я сам собі хазяін і в дупі всіх маю

Прийшли мєнти питати в мене
Як ж бо сусід зарізав Женю
Я памятаю Гриць був п'яний,
Але ж сказав: "Та нє, мужики ви шо я нікого не бачив я нічого не знаю"
Тихенько не висуваюсь я, бо дім мій фортеця моя
І навіть якщо проведу все життя в хаті
Не буду жалкувати, не буду плакати я і ридати
Поставлю сателіту -фільми втикатиму
Якщо нападуть кацапи,
Потоп всесвітній або яка друга напасть
На вулицях будуть стріляти, якщо
Голі дівчата манитимуть навіть
Якщо закінчиться іжа і гель для душу
З планети капакс прилетять до нас люди
Манна небесна засре все навколо
танцюватиму я гопака по колу
Карочє піду курну трохи, бо попускає по ходу

Хата моя з краю, моя хата з краю
Я нікого не бачив і нічого не знаю
Хата моя з краю, моя хата з краю
У ній я сиджу тихенько і не висуваюсь
Хата моя з краю, моя хата з краю
Якщо війна настане в хаті я сховаюсь
Хата моя з краю, моя хата з краю
Я сам собі хазяін і в дупі всіх маю




Немає коментарів:

Дописати коментар