вівторок, 21 лютого 2017 р.

Клієнт-серверна архітектура

            Клієнт/серверна архітектура це мережева архітектура в якій кожен комп'ютер в мережі є або клієнтом, або сервером.


            Іншими словами клієнт/серверна архітектура це програмний взаємозв'язок в якому одна програма (клієнт) запрошує сервіс, або ресурси в іншої програми (сервера).
            Сервери - це дуже потужні комп'ютери, які призначені для управління жорсткими дисками (файл-сервери), принтерами (принт-сервери), або мережевим трафіком (мережеві сервери). Клієнти це зазвичай ПКи, або воркстейшини (workstations) на яких користувачі запускають програми.
           Клієнт/серверну архітектури інколи ще називають дво-шаровою (two-tier) архітектурою.
           Ціль багато-шарової (n-tier) архітектури полягає в ізоляції шарів один від одного. Шар клієнтського графічого інтерфейсу (GUI) не знає, як працює програмний-сервер (application servers), а програмний сервер не знає, як працює серевер баз-даних (database server works). Вони просто взаємодіють між собою завдяки стандартним протоколам.
            Ще одним відомим типом мережевої архітектури є 'peer-to-peer' архітектура в якій кожен комп'ютер (node) виконує еквівалентні обов'язки.
            

Немає коментарів:

Дописати коментар