понеділок, 27 січня 2014 р.

Байдужа

Ти така байдужа
Ти така байдужа,
До моіх приколів, жартів і моіх зелених вусів
Ти така байдужа, ти така байдужа
Впевнена в собі, красива і кмітлива мабуть дуже
Ти така байдужа, ти така байдужа
Як не намагався я твою увагу привернути
Ти така байдужа, ти така байдужа
Не дивишся на мене зовсім, навіть око не примружиш
Я так хотів сильно замутити тебе
Що цілий тиждень не ів і не спав
За той час під носом трохи виросли вуси
І я іх взяв зеленькою й пофарбував
Дідовий піджак червоний, краватку, шорти одягнув я (ей малий ану віддай, бо як спіймаю, то вже надаю тобі
по сраці чуєш, ні?)
З дому вибіг як найшвидше і в універ помчав з надією, що ти побачиш, який я кльовий пацик став
Я піднімаю руки і кручусь навколо тебе, але ти ні звуку
Я намагаюсь справити враження на тебе але ти стоіш як вкопана і не шевелишся блін
Але ти байдужа (але ти байдужа)
Хочу розтопити лід твій
аж вуха синіють трохи
Але ти байдужа
 око навіть не примружиш
Ти така байдужа
До моіх приколів, жартів і моіх зелених вусів, ти така байдужа
Ти така байдужа
Впевнена в собі, красива і кмітлива мабуть дуже, ну бо ти байдужа
Ти така байдужа
Як не намагався я твою увагу привернути, ти така байдужа
Ти така байдужа
Не дивишся на мене зовсім, навіть око не примружиш, бо ти ж така байдужа
Я намагавсь качатися
Намагався бути крутим
В модні речі одягатися
що було сил я намагався
Тебе завоювати різними підходами
Та ти на мене не ведешся
Як не крути,
я задолбався, чуєш
Вищіпувати брови і стригтися під нуль, ейй боляче
Не палити і бути здоровим, як пишуть у журналах нових
Блін, я навіть ходив на курси пікапу, але ти всеодно не ведешся, хмм
я вже був готовий показати тобі свою . . . грамоту, хехехе але передумав, бо ж сенсу якщо ти
Така холодна і незворушна
Мабуть піду напюся з тієф всієі злості та переляку
До моіх приколів ти не така байдужа
І До жартів моіх ти не така байдужа вже
До зелених вусів ти не така байдужа
До моєі персони ти не така байдужа


Немає коментарів:

Дописати коментар