понеділок, 27 січня 2014 р.

Без тебе

Я прокинувся о третій ранку
В голові думки спати не давали
Так би й не заснув до світанку
Якби не збагнув, що не усвідомлював до того

Що я не можу без неі
Що я не хочу без неі
Дихати не можу без неі
Мріяти я не хочу без неі
Що я не можу без неі
Так я не хочу без неі
Мріяти не можу без неі
Дихати не хочу без неі

Я не спав і не думав нічого
Але образ твій не давав мені спокою
Голос твій ніби був навколо
Теплий дотик ніжноі долоні твоі
я згадав
очі і втопився як у них раптово
Як я був самим собою із тобою поряд
Я згадав парфуми запаху кремово-медові твоі
І відчув, те що не відчував до того

Що я не можу без тебе
Що я не хочу без тебе
Дихати не можу без тебе
Мріяти я не хочу без тебе
Що я не можу без тебе
Що я не хочу без тебе
Мріяти не можу без тебе
Дихати не хочу без тебе

Ти для мене як кава з вершками
свіже тістечко із родзинками
Ти для мене як ковток повітря
Така бажана і життєво просто необхідна
Ти для мене як свобода для птаха
з вигляду як молочна шоколадка ти
Ти для мене як місяць і зорі
Завжди поруч у важкі моменти долі твоі
Слова і обійми важать
Більше ніж ти собі навіть уявляла
Адже я не можу без тебе 
Більше я не можу і не хочу без тебе

Так я не можу без тебе
Так я не хочу без тебе
Дихати не можу без тебе
Мріяти я не хочу без тебе
Так я не можу без тебе
Чуєш я не хочу без тебе
Мріяти не можу без тебе

Дихати я не хочу без тебе

Немає коментарів:

Дописати коментар