неділю, 27 квітня 2014 р.

Правильний вибір акустичної гітари

Якщо Ви дивилися мої відео, де я граю на гітарі і співаю, то Ви не могли не зауважити, що моя гітара звучить, як в народі кажуть "строїть", рівномірно розповсюджує звук і звичайно ж гарна з вигляду :)

Грати на гітарі я почав ще в кінці 9-го класу, а це приблизно 11 років тому. Першу гітару я отримав, як подарунок і вона була не найкращим інструментом на якому слід вчитися грати. Зараз я дивуюсь, як на ній взагалі можна було грати.

З появою інтернету гітару можна купити не виходячи з дому, але це не наш варіант, тому що перш за все її слід:

1. Послухати. Це найважливіший момент, так як гітара може мати пошкоджену деку, гриф чи просто бути не настроєною. Останній варіант, якщо Вам самим виправити не під силу, то можна попросити це зробити консультанта в магазині, де Ви саме вибираєте гітару. Перші 2 показники Ви повинні перевірити самі - роздивитися гітару зі всіх сторін для виявлення пошкоджень. Якщо останні матимуть місце таку гітару однозначно не варто далі і розглядати. Одним із найкращих прийомів визначення чи гітара "строїть" є перевірка флажолета 1-ої струни на 12 ладку з відкритою шостою струною - якщо ноти звучать значить це Ваш вибір.

2. Роздивитися. Цей пункт дещо перекликається з вище написаним так, як Вам потрібно перевірити зовнішній вигляд гітари на всі дрібні і великі пошкодження. Я його виніс окремо так як він надзвичайно важливий, тому не нехтуйте ним.

3. Пограти. Перед тим, як йти купувати гітару Вам обов'язково слід мати в запасі декілька гітарних мелодій, щоб перевірити зручність інструменту. Але якщо ж Ви не вмієте взагалі грати на гітарі - не біда, спробуйте взяти пару примітивних акордів типу Am, Dm, E. Затискати струни Вам повинно бути дуже легко і приємно, якщо це не так дивіться інший інструмент де струни будуть ближче лежати до грифа.

4. Почитати. Правильно йти за покупкою попередньо прочитавши про неї. Зараз є велика кількість виробників гітар починаючи від китайських і до японських, тож подивіться ютуб, почитайте форуми і визначіться гітару, якої марки Ви б хотіли мати. Особисто в мене акустична - ямаха, електро - джексон.

5. Прицінитись. Ціна є одним із фінальних показників покупки інструменту. Якщо сусід
пропонує Вам купити його гітару за 50 грн, втікайте пошвидше від нього. :)  Гарним стартом слід вважати суму не менше 1000 грн, все що нижче може потім Вас дуже розстроїти і засмутити, та й відбити бажання грати на гітарі взагалі.

Сподіваюсь мої поради Вам будуть корисні при виборі акустичної гітари.

Немає коментарів:

Дописати коментар