середу, 30 квітня 2014 р.

Здоров'я найбільша цінність в житті

Якщо Ви чули від старших людей бодай раз вислів "Бережіть здоров'я - це найбільша цінність!", то знайте це правда. Коли ти молодий, життєрадісний і веселий, то думки про те, що можна захворіти навіть в голову не приходять - немає коли про таке думати :) Але з віком організм старіє - зношується, і зі старістю в ньому відбуваються різного роду збої. То тиск може підвищуватись, іноді серце поколе, а то буває, що в очах паморочиться і найсумніше, те що це жде всіх нас, ну майже всіх :).

Як не дивно, але можна не хворіти, аж до самої смерті. Можливо звучить малоймовірно, але це перевірений факт. Людина це частинка природи і якщо постійно про це пам'ятати - можна все життя прожити щасливим і здоровим.

1. Активний рух. Будь, який живий організм на нашій планеті має рухатись, якщо перестати рухатись, то тіло починає слабнути і стає вразливим до хвороб. Навіть люди, які виходять з коми дуже довгий час не можуть почати ходити і рухатись. Рух може бути, як фізично необхідний (фізична праця) так і вимушеним (спорт та інші види активності).

2. Розумова діяльність. Розв'язування ребусів, кросвордів, логічних задачок чи загадок стимулює і тримає мозок в тонусі. Вивчення щодня чогось нового, наприклад, пісні, віршика, чи нових слів, тренує мозок, як спортсмен тренує своє тіло. Люди похилого віку часто страждають на погіршення пам'яті, забудькуватість чи розсіянність, але щойно вони займуться відновленням мозкової активності, то і не відчують, як помолодшають в душі :)

3. Вихід із зони комфорту. Зона комфорту, або звички, або стиль життя - так я ще називаю цей показник щастя і довголіття. Сидячи в дома, в комфортному кріслі, п'ючи запашну каву, дивлячись улюблену теле програму роблять нас вразливими і не пристосованими до суворих реалій життя, вулиці, світу.

Я часто ловлю себе на думці, що все в мене погано і щоб підняти собі самому настрій згадую пиво, вино, коньяк, випивши, яких відразу піднімається настрій і життя стає прекрасним. В цей момент найважче заставити себе піти в спортзал, в басейн чи просто на прогулянку, але якщо зробити те, що треба, то й матимеш те, що не мають інші.

4. Шукати плюси. Я часто думаю, якби склалося моє життя, якби я не поступив в університет, якби не вчив англійську мову, якби не ходив в спортзал, якби не їв здорову їжу. Я живий, я здоровий, мені нічого не болить, я почуваюсь добре, я готовий до випробувань долі, якими би вони не були і в мене є для цього сили.

Якщо Ви не згодні зі мною, пишіть коментарі і давайте обговорювати разом цінність здоров'я в житті людини.   

Немає коментарів:

Дописати коментар