неділю, 13 квітня 2014 р.

Як можна познайомитись з дівчиною

Оооо...ну це тема для обговорення не на одну статтю, але я спробую по максимуму дати Вам порад. :)
В наш час познайомитись з дівчиною стало ще простіше і в одночас важче ніж це було колись. Первісній людині треба була лише палиця, щоб дати нею особі протилежної статті по потилиці і можна сміливо тягнути в печеру, а нам так не можна, бо можуть посадити.
В час рівноправ'я дівчина\жінка стоїть на соціальному рівні з чоловіком тому і підходи повинні бути не такими як раніше.

Особисто я знаю:
1. Прямий метод.
2. Не прямий метод.
3. Змішаний метод.

Прямий метод це найпоширеніший метод знайомства з дівчиною і починається він зазвичай так "Привіт, а можна з тобою познайомитись?". "Ні, не можна, я не знайомлюсь" - типічна відповідь :) Ну як ще повинна відповісти дівчина до якої підбігає на вулиці не знайома людина і кричить давай знайомитись? Прямий метод не діє і я б здивувався якби було інакше. Прямий метод діє в ситуації, коли вже відбулось спілкування з дівчиною, наприклад ви розговорились з дівчиною в черзі за молоком, чи у вагоні поїзда, чи на перерві в школі, тоді слід сказати "Доречі я Рома, а тебе як звати?"

Не прямий метод - коли дівчина сама з Вами знайомиться чи звертає увагу. Цей метод важкий з точки зору, що діє він не тоді коли ви цього хочете, а якраз тоді коли ви не очікуєте. Наприклад, Ви виступали на конференції з докладом про користь сексуальних стосунків до одруження і після виступу до вас підійшла дівчина зі своїми зауваженнями чи коментаріями. Зазвичай ввічливі люди вітаються і представляються, тому так ви і познайомитесь з дівчиною. Як буде все йти далі залежить від вас вже.

Змішаний метод полягає в використанні першого і другого підходів.  Це якраз той момент після якого ти не впевнений ти познайомився чи з тобою познайомились. Іншими словами це золота середина і як на мене це самий кращий метод. Досвідченні пікапери зазвичай набирають за одне полювання 10-20 номерів телефонів різних дівчат завдяки цьому методові, а Вам потрібно лише вивчити два перших і останній буде на рівні інтуіції і підсвідомості.



Немає коментарів:

Дописати коментар