понеділок, 30 червня 2014 р.

Про мене

Всім привіт!

Якщо Ви потрапили на мій блог, то значить шукали якусь цікаву інформацію, просто вешталися просторами інтернету, або ж опинились тут абсолютно випадково. Тим не менш я радий, що
Ви саме на моїй сторінці :)

Як Ви вже здогадалися я не Марк Цукерберг і не Веслі Снайпс, але я теж люблю заробіток в інтернеті, підгулявших тьолочок і морозиво в шоколаді. Моє ім'я по паспорту Ігор, але нікнейм/псевдонім Рок Феллоу і я створив цей блог виключно в меркантильних цілях - ніякої цінної інформації Ви тут не знайдете і нічого корисного не прочитаєте :) але якщо покритикуєте мої пісні буду дуже радий :)

Отже, я співак, поет, композитор, айтішник, мамин синочок, а також Волинянин, який ще й може загнути матюка на польскій мові, але це тільки на свята :)

Даний блог я намагаюсь наповнювати тим, що цікавить мене і з чим приходиться мати справу в щодня. Звичайно я буду приємно враженим, якщо знайдуться мої однодумці, колеги чи просто люди, яким стануть цікавими мої статті, але якщо і ні, то теж не біда поки моя бабця отримує пенсію мені грошей на струни вистачить, а далі....а далі буде видко :) 

Немає коментарів:

Дописати коментар