пʼятницю, 24 лютого 2017 р.

Чому Slack краще ніж Skype

Думаю ні для кого не секрет, що компанія Microsoft придбала Skype в естонських розробників, аби збільшити популярність своєї операційної системи Windows.
Мені особисто Skype дуже подобався і подобається зараз, але я знайшов набагато кращу альтернативу Skype без реклами і прохань залогінитися в аккаунт Microsoft'а - це Slack.

Slack дуже маленький по розміру і дуже простий у використанні. Для Windows його можна скачати з офіційного сайту розробників і встановити в 3 кліки, для Ubuntu процес дещо складніший, так як не для всіх версій моєї улюбленої операційної системи доступний Slack.

Slack - це проектна і командна гра. В цьому комунікаторові Ви можете працювати не над одни проектом, а декількома одночасно, просто переключаючись між ними клавішами "Ctrl+1", "Ctrl+2", "Ctrl+3" і т. д., в залежності який проект Вам потрібен.

А вибравши в лівому стовці команду можна писати лише їм, а не всій компанії вцілому.

А натиснувши кнопку "Додати канал" - можна створити нову команду по новим інтересам.
 

Альтернативою Slack'у для Ubuntu є той самий Slack тільки open-source і під кодовою назвою "ScudCloud".

Звичайно ж завдякі Slack'у можна зробити дзвінок, вислати файли, відправити подарунки і налаштувати комунікатор саме так, як потрібно Вам, натиснувши іконку налаштувань:


Це і набагато більше можна зробити за допомогою нового і сучасного комунікатора (альтернативи Skyp'у) під назвою Slack.

Я вже його юзаю, мої друзі юзать і навіть моя бабця юзає, а Ви чому відстаєте ?

Немає коментарів:

Дописати коментар