понеділок, 27 лютого 2017 р.

Як стати успішним?


Думаєте таким треба народитись чи мати багато бабла?
Ні. Все насправді просто, але й важко для лінтяїв.
Всі великі люди і бізнесмени зазвичай на старті своєї кар'єри нічого не мали, окрім єдиної штуки - ВПЕРТОСТІ.
Вони вперто вірили, вперто робили поставленні задачі і вперто були впевненими в своїй правоті.
От навіть проаналізувавши кар'єру певних музичних виконавців те ж саме було і в них.
Є дуже багато молодих обдарованих людей, які і грають краще і співають, пишуть краще, але вони не відомі і не успішні.
Та все просто залежить від впертості.
Ставиш собі ціль: виступати з групою на концертах. І не важливо чи подобається комусь твоя музичка, чи хтось буде тебе обливати брудом.
Лідер той кому пофігу на реакцію людей на його вчинки.
От я собі часто думаю, а якби мене мали б звільнити з роботи чи я сам би пішов через місяць, що я зараз можу робити? Та зараз можу не боятися і пропонувати свої ідеї начальству, не важливо сподобаються вони хм чи ні -пофігууу. Можу почати спілкуватись з тими колегами з яких до цього уникав і пофігу як вони сприймуть твій перший крок до примирення. Пофігу на все бо ж я сам зміню роботу через місяць, але ще за місяць встигну змінити свою поведінку і відношення до певних речей.
От в цьому і є тєма. Починаєш робити не так як всі. І що маєш?
І маєш в результаті не те що й всі.
Якщо всі живуть посереднім життям і роблять те що й всі, то тобі треба робити все по іншому.
Я так все життя стараюсь робити і можу сказати воно працює.
  

Немає коментарів:

Дописати коментар