середу, 23 квітня 2014 р.

Як бути завжди щасливим

Щастя відносна річ і для кожної людини її значення своє. Філософи і мислетелі протягом історії людства намагалися знайти відповідь на дане питання і так ми отримали релігію, науки, і інші галузі нашого повсякденного життя. Бути щасливим це в деякій мрі значить бути радісним, тобто мати гарний настрій за будь яких обставин.
Я розглядаю щастя в наступних розрізах:

1. Сім'я. Чи не найважливіше те коли є мама, тато, брати, сести, дідусі, бабусі і інші родичі; коли ти знаєш, що не сам на цьому світі і завжди є рідні кровинки; коли ти можеш отримати пораду і підтримку у рідних, які завжди тебе любитимуть за будь-яких обставин чи ситуацій.

2.  Здоров'я. Чи можна бути щасливим, якщо постійно хворієш, маєш якісь проблеми з зором, шлунком, чи просто важко ходити? Хіба можна радіти життю вживаючи жменю таблеток щодня і обмежую себе у чомусь?

3. Справа. Я написав справа, а не робота тому, що робота це похідна від слова "раб", а справа це те чим людина займається і від чого отримує насолоду. В моєму варіанті це музика, блогінг, спорт. Доречі Ви слухали мою останню пісню? :)

4. Любов. Тут я маю на увазі кохана Вам людина, яка не тільки вас любить у відповідь, але й розуміє і підтримує. Природа так спланувала, щоб кожна тварина мала по парі, так і людина не може бути одна.

5. Діти. Цьому не придаєш значення, поки підліток чи школярик, але коли життя дарує тобі карапуза, то ти не розумієш, як міг жити раніше без нього. Діти - наше продовження, і коли смерть поставить крапку в житті, діти будуть продовжувати його, але вже зі своєю історією.


Немає коментарів:

Дописати коментар